Magnus White - Politi Ansøgning

67 views
Dit RP Navn: Magnus White

Dit IRL navn: Magnus

Alder IRL [Min. 14]: 16 (24/05/02)

Fortæl om dig selv IRL [60 Ord]: Jeg er dreng på 16 år.
Har en stor interesse inde for gaming og stor viden inden for det. 
Jeg er en meget rolig person.
Jeg går i klasse med 13 piger og 5 drenge, så er vandt til at situationer.
Jeg meget flink og pigerne er sku glade for mig når de først lære mig at kende.
Jeg elsker at spille RP, og tager det meget seriøst. 

Fortæl om din RP karakter [80 Ord]: Han hedder Magnus, og han er en flink mand.
Han kom fra Danmark men så rejste familien til Kelly for at starte på en frisk, så han har en Dansk accent.
Han tager tingene helt roligt.
Han har haft en dårlig barndom, en mor som alkoholiker og en far som alkoholiker. Han blev mishandlet som lille.
En dag han gik ude i byen så han en plakat om at politiet søgte nye, så tænkte han "Nu har jeg chancen for at gøre det rigtige!",
og da han kom hjem lavede han sin ansøgning, og vi venter han på svar.

Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre? [75 Ord]: Jeg vil meget gerne ind i jeres politistyrke da jeg syntes at politiarbejdet
er noget helt specielt og at det har en meget stor indflydelse på andre spilleres indflydelse at der kommer noget godt politi-rp og det mener jeg selv, 
at jeg vil kunne hjælpe med at skabe. 
Jeg mener min udadvendte personlighed kan være en stor fordel, da jeg elsker at møde og snakke med nye personer.
Venlighed mener jeg også at jeg kan byde på, og det mener jeg er noget af det vigtigste,
da det gælder om at hygge sig og få noget sjovt og seriøst rp ud af alle situationer.
Jeg glæder mig i hvert fald til at høre om i kan bruge en ung gut som mig i jeres politi-styrke.

Hvem er den nuværende Rigspolitichef? Kasper Larsen.

Hvad er Rigspolitichefens rolle? Rigspolitichefen står for møder, ledelsen og selvfølglig at politi kører som det skal.

Har du nogen tidligere erfaringer? Har været politi på Naxogaming (Politikommisær) og ZenoxGaming (Politiassistent 1. Grad ) og Ditnyeliv (AKS) og Vikingerne (PolitiKommisær) og EDG (Deputy) og Denlilleverden (Betjent) og Gigagaming (PolitiAssistent 2. Grad) og Arma.Dillo (Politibetjent)

Forstår du alle kravene og at ledelsen har ret til at fyre dig hvis du ikke opfylder dem? Ja

Forstår du at, hvis du ikke udfylder alle kravene i ansøgning, kan du ikke accepterede? Ja

Andet: Nej

Hey Magnus! Jeg har valgt at Acceptere din ansøgning:D
Du skal bare hoppe i afventer interview, så vil mig eller en anden fra ledelsen tage du når der er tid til det:D
KH Mads FynBo
Reply