Jack Knock - Politi Ansøging

53 views
Dit RP Navn: Jack Knock

Dit IRL navn: Filip Jespersen

Alder IRL [Min. 14]: 16/03/04 Og moden

Fortæl om dig selv IRL [60 Ord]: Jeg er en gut på 14 som elsker at spille computerspil det har jeg gjort lige siden jeg var  7 år Startede jeg med at spille computer. og jeg var 4 år da jeg spillede på PS og XBOX, og alt det der. Til dagligt træner jeg i et fitness center som hedder Loop hvor jeg træner hver 2 dag og cykler 5 KM hver anden dag. og jeg er en glad og rask person som går i en normal skole i Kalundborg. 

Fortæl om din RP karakter [80 Ord]: Jack Knock er en flink fyr som er 21 år. Han kan godt lide at der er ro og orden. Han har være i Politiet / police 2 gange og det kunne han godt lide. Han kan godt lige at møde nye mennesker samt kollager. Han vil gerne prøve at være Police inde på Kellys, for at se hvad der kommer til at ske. Jack kan godt lide at hjælpe byen som den nu er.

Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre? [75 Ord]: Jeg ville gerne være en del af Politiet fordi jeg har stor erfaring inde for politi. jeg har været aks leder, Så jeg har nogle taktiker og tricks som jeg ville føre videre. og Jeg har en god humor og det skal man jo have for at være politi. og jeg har også et godt aim jeg trænere det cirka 1 Time pr. dag. Jeg kan også godt forhandle og tage nogle hurtige beslutninger, som man skal have brug for vis der går noget galt så skal det sku gå hurtigt.

Hvem er den nuværende Rigspolitichef? Det er Legenden Af alle Legender "Kasper Larsen"

Hvad er Rigspolitichefens rolle? hans job er og fyre dem der ik gør sit job og bestemme når der skal bestemmes og holde møder

Har du nogen tidligere erfaringer? Ja ind på ErDuGamer og Gigagaming og en lille server

Forstår du alle kravene og at ledelsen har ret til at fyre dig hvis du ikke opfylder dem? Ja

Forstår du at, hvis du ikke udfylder alle kravene i ansøgning, kan du ikke accepterede? Ja

Andet: Nope

Hej Jack Knock

Jeg har kigget på din ansøgning og har valgt at afvise den.
Grundet at vi ikke mangler flere betjente på nuværende tidspunkt.

// Victor Bundgård
Chefpolitiinspektør
*Rigspolitiet*

Reply